23948sdkhjf

En tastefejl kan lukke webshop med 8 ansatte

Webshoppen Trendyliving.dk oplever lige nu en shitstorm pga. en tastefejl.
Webshoppen Trendyliving.dk er havnet i en shitstorm, efter en medarbejder ved en fejl kom til at indtaste en Bobles skumfigur til 199 kr. i stedet for 799 kr, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Det gav mere end 450 ordrer på en time mandag aften, inden prisen blev korrigeret.

Dagen efter meddelte Trendyliving.dk fejlen til køberne, og at de ikke kunne sælge varen til den lave pris, som er langt under Trendylivings indkøbspris.

Så begyndte shitstormen på sociale medier som Facebook, Instagram og Trustpilot.

Shitstormen har siden bredt sig til flere facebooksider, som bl.a. 'Børnetilbud' og 'Bobles -køb, salg', hvor der også er kommet trusler om en retssag.

Indehaver Jacob Friis-Christensen er dybt rystet:

- Jeg har været selvstændig siden 2002, men har aldrig oplevet noget så forfærdeligt og magtesløst. Vi har lavet en fejl, som vi efterfølgende erkender. Som kompensation for fejlen tilbyder vi endvidere de berørte 450 kunder en rabat på 15% på en fremtidig ordre, siger han.

Flere af de uheldige købere af Bobles skumfiguren har truet med en retssag igennem Forbrugerstyrelsen.

- Hvis vi kommer der til, må vi tage retssagen. Hellere det end at lukke butikken, siger Jacob Friis-Christensen.

- Det mest skræmmende er, at det faktisk kun er 5-8 personer, som er godt i gang med at ødelægge Trendyliving.dk . Vi har mere end 17000 varer i netbutikken, så det kan ikke undgås, at der sker fejl. Vi er blot mennesker. Vi har undskyldt og kompenseret, så hvad mere kan man som forbruger forlange?, spørger Jacob Friis-Christensen.

Trendyliving.dk oplyser, at butikken har eksisteret siden 2009, og at den har sendt mere end 100.000 pakker til kunder gennem årene.
Kommenter artiklen (2)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094